Sportfoto's van Wessel Dekker

Vier lessen voor sportfotografie

In het voorjaar van 2023 start er weer een nieuwe cursus sportfotografie in Ridderkerk. Deze cursus wordt gegeven door sportfotograaf Wessel Dekker. Amateurfotografen die graag meer willen weten over sportfotografie kunnen zich nu al opgeven.
De cursus is geschikt voor clubleden die foto’s maken voor de website van hun vereniging en ouders die mooie scherpe sportfoto’s willen maken van hun zoon of dochter in actie. Ook anderen die dit willen leren kunnen zich opgeven.
Tijdens de cursus is er aandacht voor techniek, instellingen van de camera, positie langs het veld en compositie. Ook worden veelgemaakte fouten besproken.

Telelens
De cursus bestaat uit vier lessen die om de week zullen plaatsvinden op donderdagavond in het wijkcentrum Trefpunt in Ridderkerk-Oost. In de tussenliggende periode maken de deelnemers als ‘huiswerk’ foto’s van sportwedstrijden. Met de bespreking van deze foto’s worden tips gegeven om het beeld nog meer te laten spreken.
Er wordt vanuit gegaan dat deelnemers kennis hebben van de basisbegrippen van de fotografie (diafragma, sluitertijd en ISO) en een spiegelreflex-of systeemcamera en een telelens met minimaal zoombereik 200 mm hebben.

De cursusdata zijn: 9 maart, 23 maart, 6 april en 20 april 2023. Deelname kost € 149,00 per persoon.
Meer Informatie is te vinden op: www.wesseldekkerfotografie.nl/cursus/. Aanmelden kan via mail info@wesseldekkerfotografie.nl of telefoon 06 4043 3750.