Repair Cafés gaan door

De Repair Cafés in Bolnes en Ridderkerk-West gaan door in 2023. Op beide locaties staan maandelijks vrijwilligers klaar om te bekijken of een defect apparaat of voorwerp te repareren is. Het herstelwerk wordt gratis gedaan. Bij een vervangen van een onderdeel wordt een kleine bijdrage gevraagd of men kan het betreffende onderdeel zelf kopen.
Voor beide locaties wordt nog gezocht naar een of meerdere personen die naaiwerkzaamheden kunnen verrichten. Een naaimachine en naaigerei is aanwezig.
Het Repair Café Bolnes is elke tweede vrijdag van de maand van 13.00 tot 15.30 uur in WVC Bolnes aan de Noordstraat 255a.
Het Repair Café Ridderkerk is elke laatste zaterdag van de maand van 9.30 tot 12.00 uur.
Wie langs wil komen hoeft geen afspraak te maken. Wie mee wil doen als vrijwilliger kan voor meer informatie contact opnemen met Eveline Freling: 06 5261 6230.