Werk van Ubaldo Sichi

Wereld van Ubaldo Sichi

RIDDERKERK - De Ridderkerkse galerie Imspa presenteert van 22 januari tot 19 februari t/m werk van de kunstenaar Ubaldo Sichi. De expositie die is samengesteld heeft de titel “De transparante wereld” gekregen.

De Amsterdamse kunstenaar maakt voorstellingen met transparante figuren, waardoor ze lijken te verdwijnen en dimensies op de achtergrond meer aandacht krijgen.
De expositie met dit vervreemdende werk wordt gehouden in de galerie aan de Scheepmakerstraat 23 (gebouw van De Kreek Transport BV). De opening is op zondag 22 januari om 15.00 uur. Op zaterdag 21 januari is er voor belangstellenden een preview van 14.00 tot 16.00 uur.
De reguliere openingstijden zijn donderdag t/m zondag van 13.00 tot 17.00 uur. Bezoek op andere tijden is mogelijk na telefonische afspraak: 06 5326 8995.