Toon Huizer

Praten met Toon Huizer

RIDDERKERK - Op zondag 15 januari is er een nieuwe aflevering van de serie radioprogramma’s “Praten met een Ridderkerker”. Dit keer is het gesprek met Toon Huizer.

Hij zal door presentator Aad Hoogendijk aan de tand worden gevoeld over zijn leven en betrokkenheid bij Ridderkerk. Met de vragen wordt geprobeerd om leuke anekdotes los te maken. Toon Huizer is in Ridderkerk bekend als zelfstandig ondernemer en beroepsvrijwilliger. Huizer heeft lang zijn eigen dakbedekkingsbedrijf gehad. Daarnaast is hij vanaf het begin actief betrokken geweest bij de Buurtpreventie Bolnes en vele wijkactiviteiten die hieruit zijn voortgekomen. Hij maakte zich ook als vrijwilliger op de Ridderkerkse begraafplaats Vredehof verdienstelijk.
“Praten met een Ridderkerker” is zondagmiddag te beluisteren na het nieuws van 14.00 uur.
De uitzendingen van de lokale omroep zijn te ontvangen op etherfrequentie105.7 FM en via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.