Foto: Charlie Wessels Fotografie

Kiezen met theatershow van Robert van den Bout

Robert van den Bout staat op zaterdag 4 februari opnieuw op het podium van Het Plein in Ridderkerk met zijn programma “KIESpijn”. De eerste avond van deze interactieve theatershow van de Ridderkerker was op 1 oktober ’22 volledig uitverkocht.
“KIESpijn” is een verfrissend theaterconcept over liefde, geluk en keuzes maken. Van den Bout wil met deze masterclass ‘succesvol keuzes maken’ jong en oud helpen bij het maken van keuzes. “Na KIESpijn ga je alles wat je van tevoren gewoon voor waar aannam met een andere blik bekijken” zegt de Ridderkerker, die het nu ook de tijd voor verandering vindt.

De deelnemers van dit theatercollege wordt een spiegel voorgehouden als het gaat om liefde, geluk, succes en kiezen. Zij worden begeleid in hun zoektocht naar de juiste keuzes op basis van feiten, observaties en de nodige humor.

De voorstelling in Het Plein begint om 20.00 uur. De zaal aan het Koningsplein is open vanaf 19.30 uur. Kaarten kosten € 20. Voor meer informatie: www.robertvandenbout.nl