Piet Hak overleden

Op 71-jarige leeftijd is Piet Hak overleden. De directeur van A. Hak Transportbedrijf en Werktuigenverhuur BV was al geruime tijd ziek. Bij het bedrijf op Cornelisland gingen zaterdag de vlaggen halfstok. Piet Hak is 53 jaar voor het Ridderkerkse bedrijf werkzaam geweest.

Vergadering van Nederland & Oranje

Oranjevereniging “Nederland & Oranje” blikt op woensdag 18 januari tijdens haar Algemene Ledenvergadering terug op haar lustrumjaar. Om 20.00 uur zijn leden en geïnteresseerden welkom in het visclubgebouw aan de Vlasstraat 10 in Rijsoord. Na afloop van vergadering worden wat bingorondes gespeeld. Voor meer info: www.oranjevereniging-rijsoord.nl.

Vijftig jaar One Voice

Dit jaar bestaat het IJE jongerenkoor One Voice in Ridderkerk 50 jaar. Dit wordt op vrijdag 20 januari gevierd met een jubileumborrel.
Oud-leden, liefhebbers van het koor en geïnteresseerden zijn die avond van harte welkom in kerkgebouw ‘De Kern' aan de Stadhouderslaan 29 in Slikkerveer. De avond start om 20.00 uur. De deuren zijn open vanaf 19.30 uur.
Op vrijdag 27 januari begint het projectkoor dat is gevormd voor het jubileumconcert op 25 maart. Wie mee wil zingen kan zich hiervoor nog opgeven. Aanmelden voor zowel de borrel als het projectkoor kan via: jubileumonevoice@
outlook.com.