Medailles van Haitsma

Vorige week waren er voor de selecties jokerwedstrijden, waarvan het verslag in de Combinatie stond. Niet vermeld was dat de medailles door Marco Haitsma van Haitsma Graveerwerk om niet ter beschikking waren gesteld. De leiding van de turnselecties waren erg blij met deze leuke geste van Marco. Marco is al jarenlang de leverancier van medailles en bekers voor alle wedstrijden die gymnastiekvereniging OKK zelf organiseert. Trouwe leverancier Marco Haitsma was overigens zelf in zijn jeugd een heel verdienstelijk turner, die zelfs een keer kampioen van Nederland bij de jeugd is geweest.

Hockeyclub zoekt trainers

Hockeyclub Ridderkerk is op zoek naar trainers. De jonge club, opgericht op 2 februari 2022, kan vanwege de groei nieuwe trainers goed gebruiken.
Iedereen van vijftien jaar en ouder die het leuk vindt om hockeytrainingen te geven kan zich bij de vereniging melden. Er wordt voor het geven van de trainingen een kleine vergoeding gegeven.
Hockeyclub Ridderkerk heeft veel jeugdleden en is actief op het Reyerparc. In de winterperiode zijn de trainingen binnen in de Ridderhal.
Voor meer informatie kunnen belangstellenden contact opnemen met Saskia Hoekveen: info@hcridderkerk.nl.

Klaverjassen in kantine

De Supportersvereniging van vv Rijsoord organiseert op vrijdag 20 januari weer een avond koppelklaverjassen in de kantine aan de Vlasstraat.
Het kaarten begint om 20.00 uur. Deelnemers moeten uiterlijk 19.45 uur aanwezig zijn. Er zijn mooie prijzen te winnen, maar het gaat deze avond vooral om de gezelligheid. Er wordt niet met het mes op tafel gespeeld. Wie mee wil doen aan deze klaverjasavond kan zich opgeven bij Wim de Jong: wlaptop@upcmail.nl of bij een van de andere bestuursleden van de supportersvereniging.