Verder na verlies

Facet Ridderkerk en Karaat Mantelzorg starten in maart met bijeenkomsten voor rouwverwerking. Er staan acht sessies op het programma onder leiding van Masé Sutterland, coach Omgaan met verlies en verlangen.
De ochtenden zijn op 6, 13, 20 en 27 maart en 3, 17 en 24 april, steeds van 10.00 tot 12.00 uur. De afsluiting is op 1 mei. De bijeenkomsten zijn in Wijkcentrum West aan de Boksdoornstraat 80. Er zal worden gesproken over omgaan met verdriet, eenzaamheid, onmacht en overlevingsstrategieën. Er is daarbij ruimschoots gelegenheid om ervaringen te wisselen en vragen te stellen. Deelname aan dit programma "Rouw, verlies en hoe dan verder” kost € 27,50 per persoon. Voor meer informatie en aanmelding kan men terecht bij de receptie van Facet Ridderkerk aan de Schoutstraat 5 of mailen naar: info@karaatmanelzorg.nl. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Henny de Wilt, sociaal werker ouderen: 0180-432350.