Klaverjassen om kampioenschap

In samenwerking met Facet Ridderkerk organiseert klaverjasvereniging De Laatste Slag op vrijdag 17 februari het (koppel) klaverjaskampioenschap van Ridderkerk.
Het klaverjassen om de titel is vanaf 19.30 uur in WVC Bolnes aan de Noordstraat 255a in Bolnes. De koppels kunnen zich opmaken voor vier partijen van zestien beurten. De slechtste score van de vier komt te vervallen, zodat men niet direct kansloos is na een mindere ronde. Deelname kost € 9 per koppel. Inschrijven kan tot een kwartier voor aanvang, maar om onnodig tijdverlies te voorkomen voor eerdere aanmelding op prijs gesteld. Deelnemers kunnen zich opgeven bij Jan van der Sluijs via 0180-410975.

Klaverjassen
in Rijsoord

De Supportersvereniging van vv Rijsoord organiseert op vrijdag 4 februari weer een avondje koppelklaverjassen. Deze kaartavond begint om 20.00 uur in de kantine op het sportpark aan de Vlasstraat.
Er zijn mooie prijzen te winnen, maar het gaat in Rijsoord vooral om de gezelligheid. Aanmelden voor deze avond kan bij Wim de Jong: wlaptop@upcmail.nl of een van de andere bestuursleden van de supportersvereniging. Inschrijven op de avond kan tot uiterlijk een kwartier voor aanvang.