Pieter Boele en de zeezenders op Radio Ridderkerk

Deze week is Pieter Boele bij Radio Ridderkerk te gast in het programma “de Oude Krakers”. Hij komt meepraten over de muziek uit de gloriejaren van de zeezenders van weleer, met een voorkeur voor Veronica. Hij zal ook vertellen wat de zenders voor hem betekend hebben, en DJ Lex Harding in het bijzonder.

In het programma zijn ook fragmenten te beluisteren van die oude zeezenders. “de Oude Krakers” wordt gepresenteerd door Aad Hoogendijk en is te beluisteren op woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur en donderdagmiddag van 15.00 tot 17.00 uur. De week erop (8-9 februari) zijn de Krakers voor het laatst te beluisteren. Na 20 jaar stopt Aad met het programma. De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl.

Bingomiddag van Facet in WVC Bolnes

Facet Ridderkerk organiseert maandag 6 februari een bingomiddag in WVC Bolnes. De bingomolen draait van 14.00 tot 16.00 uur. Er worden acht rondes gespeeld en er zijn zestien prijzen te winnen. Het eerste bingoplankje kost € 5, inclusief koffie/thee. De volgende plankjes kosten € 4 per stuk. Er zijn cadeaubonnen ten bedrage van € 12,50 voor een volle kaart en € 5 voor een figuurtje. De zaal aan de Noordstraat 255a gaat open om 13.00 uur.