Inzameling voor Voedselbank

In samenwerking met de Hervormde Boezemkerk zamelt de Protestantse Gemeente te Bolnes op zaterdag 4 februari weer artikelen in voor de Voedselbank Ridderkerk.

Men hoopt deze ochtend vooral potten of blikken met groenten of soep, ontbijtkoek, beschuit, keukenrollen en zeep te ontvangen. Ook andere (houdbare) producten zijn welkom.
Het inleveren van de artikelen kan zaterdagmorgen tussen 11.00 en 12.00 uur in de kerk aan de Pretoriusstraat 56.

Artikelen voor Voedselbank

Net als voorgaande maanden zamelt Protestantse gemeente De Levensbron weer goederen in voor de Voedselbank Ridderkerk. Op zaterdag 4 februari kunnen houdbare producten tussen 10.00 en 11.00 uur ingeleverd worden bij de kerk aan de Jan Luijkenstraat 10 te Ridderkerk.

Koffieochtend in het Visnet

Donderdag 9 februari is in 't Visnet in Slikkerveer de maandelijkse koffieochtend voor de buurt. Iedereen die het leuk vindt om mensen te ontmoeten, zin heeft in een praatje met een kopje koffie of thee is van 10.00 tot 11.30 uur van harte welkom aan de Graaf Lodewijkstraat 25.