Geen gezelschapslunch

De “All you need is… Gezelschapslunch”, die gepland stond voor zaterdag 11 februari in WVC Bolnes gaat niet door.

Facet Ridderkerk wil via dit bericht alle bewoners die naar deze lunch toe wilden komen op de hoogte willen stellen dat deze activiteit afgelast is. De organisatie dankt iedereen voor het getoonde enthousiasme, maar er kan helaas geen uitvoering aan worden gegeven.
Uiteraard zitten de sociaal makelaars van Facet niet stil en hopen ze de Bolnessenaren snel tijdens een andere leuke gelegenheid te mogen ontmoeten. Facet Ridderkerk is met haar sociaal makelaars actief in alle Ridderkerkse wijken. Over de activiteiten verschijnen nieuwsberichten. Ook kan men kijken op de Facebook-pagina van Sociaal Makelaars Facet. Voor meer informatie kan men contact opnemen via: sociaalmakelaar@facetridderkerk.nl.

Voorlezen voor volwassenen

Op zaterdag 4 februari is er voorlezen voor volwassenen in de bibliotheek van Ridderkerk. Iedere maand leest Arie de Wit een fragment voor uit een boek van een bekende Nederlandse of buitenlandse auteur. Na afloop kan men met Arie praten over het voorgelezen verhaal. Het voorleesuur in de bibliotheek is van 14.00 tot 15.00 uur.