Honkbaltraining in de tijdelijke sporthal

Ridderkerk Rowdies weer naar buiten

RIDDERKERK - Komend weekend trainen de teams van de Ridderkerk Rowdies al weer voor de laatste keer dit jaar in de vervangende Sporthal aan de PC Hooftstraat.

Door de grote renovatie en verbouwing van de Sporthal Drievliet werd deze vervangende trainingsaccommodatie opgezet en konden we met wat aanpassingen, zoals extra netten en onze eigen mobile slagkooi, goed gebruik maken van deze trainingsmogelijkheid. Er werd intensief getraind op de technische vaardigheden die straks op het veld weer resultaten moeten opleveren. Maar na 4 maanden binnen trainen lonkt toch het gras en gravel weer en gaat iedereen weer vanaf 5 maart naar buiten.

Oefenwedstrijden
Verdeeld in diverse tijdsblokken zal er dagelijks gedurende de komende weken per team getraind worden op onze accommodatie aan de Oosterparkweg en gaandeweg de tijd en het daglicht zullen de trainingen worden uitgebreid naar twee keer trainen in de week. Ook de oefenwedstrijden in aanloop naar de competitie 2023 gaan vanaf het weekend van 5 maart van start. Op 5 maart zal er een onderlinge wedstrijd tussen het Heren 2 en Heren 3 team plaatsvinden om 10.00 uur en in de middag zal het Heren 1 team de Wombats ontvangen voor de eerste wedstrijd buiten. Vanaf het weekend van 11 maart zullen ook de andere teams aan de oefenwedstrijden beginnen om zich voor te bereiden op de start van de competitie op 9 april aanstaande.
Interesse om ook eens een balletje te komen slaan of te gooien? Neem contact met op via: info@rowdies.nl en men krijgt te horen op welke avonden de jeugd-, dames of herenteams trainen.