Meezingers bij KBO Ridderkerk

Troubadour “gewoon André” zingt op woensdag 8 maart bij de KBO Ridderkerk. Zijn programma zit boordebol liedjes en melodietjes van vroeger, die herinneringen oproepen. De zanger is met zijn luisterliedjes en meezingers altijd op zoek naar interactie. De KBO-middag is in de zaal van de Sint Joriskerk aan de Hovystraat 64. Het optreden begint om 14.00 uur en de zaal is open vanaf 13.30 uur. De entree is € 2.

Mijlpaal met zwerfvuil

Op zaterdag 4 maart wordt er weer zwerfvuil opgeruimd in Bolnes. Het wordt de 75ste keer dat vrijwilligers in de wik de rommel van straat halen. "In en in triest dat we na 6½ jaar nog steeds zwerfvuil moeten rapen. Maar het is een mijlpaal in onze strijd naar verbetering van ons milieu” aldus de organisatie. De jubileumeditie van de opruimactie is van 9.00 tot 12.00 uur. Iedereen die mee wil helpen kan zich zaterdagmorgen melden in het "Bolwerk” van Buurtpreventie Bolnes aan de De la Reijstraat. Na afloop wordt de mijlpaal gevierd met een lunch.

Italiaanse kunst
bij galerie Impa

Bij galerie Imspa is van 12 maart t/m 16 april een expositie van de Italiaanse kunstenaar Romeo Battisti. Bergwerff Transport maakte het vervoer van zijn kunstwerken naar Ridderkerk mogelijk. De kunstenaar zal op zondag 12 maart zelf bij de vernissage aanwezig zijn.