Eric Harreman leidt het debat (foto Roelie 't Jong)
Eric Harreman leidt het debat (foto Roelie 't Jong) Foto: Roelie `t Jong

Debat met waterschapspartijen bij RTV Ridderkerk

RTV-Ridderkerk organiseert in samenwerking met de BAR Lokale Media, oftewel De Combinatie het verkiezingsdebat voor de Waterschapsverkiezingen in Ridderkerk. Op zaterdag 4 maart is tussen 12.00 en 13.00 uur een live debat te horen via Radio Ridderkerk en te zien via het YouTube-kanaal van de lokale omroep en via De Combinatie.

In debat gaan kandidaten van verschillende waterschapspartijen, die meedoen aan de waterschapsverkiezingen voor Hollandse Delta. Op de uitnodiging is ingegaan door meerdere lijsttrekkers. Deelnemers aan het debat zijn Cicilia Rijsdijk (Waterschapspartij Hollandse Delta), Arie de Klerk (CDA), Petra van Nes-de Man (Hollandse Delta Natuurlijk), Anne Mollema (Water Natuurlijk), Bart Canton (Partij voor de Dieren), John Struijs (GOUD) en Fokke van Zeijl (AWP). Daarnaast zijn er vertegenwoordigers van andere partijen aanwezig.
Aan de hand van een drietal onderwerpen zal presentator Eric Harreman het debat leiden. De verkiezingen voor het waterschap zijn gelijktijdig met de provinciale verkiezingen op woensdag 15 maart. De debat kan live meegemaakt worden op Radio Ridderkerk en is op het YouTube kanaal van RTV-Ridderkerk is te volgen: www.youtube.com/tvridderkerk.