Perry Zuidam naar De Fuik

Zondagmiddag 26 maart zal Perry Zuidam in samenwerking met wijkvereniging Drievliet ’t Zand een zondagmiddag matinee organiseren in wijkcentrum De Fuik. Naast de optredens van Perry zullen er ookgastoptredens zijn van Antonio Holsken ( bekend van het tv-programma “Bij ons op het kamp”) en Davey De middag begint om 14.00 uur. Zaal open om 13.30 uur. Kaarten voor deze gezellige middag zijn voor € 10 persoon te reserveren via 06-23260322 of 06-43079469.

Levend ganzenbord in park

Op woensdag 15 maart organiseert de Natuurvereniging Eiland IJsselmonde een Levend Ganzenbord bij het NME gebouw aan de Kastanjelaan 27 in het Reijerpark in Ridderkerk-West.
Deelname staat open voor kinderen uit groep 6 of hoger. Meedoen kan alleen of in tweetallen. Met het beantwoorden van allerlei vragen over de natuur en het milieu moeten zoveel mogelijk punten gescoord worden. Leuk en leerzaam. Dit spel is van 14.30 tot 15.30 uur en deelname is gratis. Aanmelden kan via: www.natuurvereniging-ijsselmonde.nl/levend-ganzenbord/.

Alzheimer Café in West

Op maandag 13 maart is er weer Alzheimer Café in Wijkcentrum West. Het onderwerp is dit keer “Rouwverweking bij dementie”. Gastspreker is geestelijk verzorger Janet van Dordrecht. Iedereen die meer wil horen of mee wil praten over dit onderwerp is van harte welkom.

De avond in het wijkcentrum aan de Boksdoornstraat 80 in Ridderkerk-West begint om 19.30 uur en duurt tot ongeveer 21.15 uur. Er is een informatiestand met brochures van Alzheimer Nederland en er zijn gratis boeken over dit onderwerp te leen.

Het Alzheimer Café Ridderkerk is elke tweede maandag van de maand. Familieleden en anderen die met dementie te maken hebben kunnen op deze avonden met elkaar in contact komen en ervaringen delen.