De deelnemers van Walking Football bij Van Gelder
De deelnemers van Walking Football bij Van Gelder Foto:

Gezonde voedingtips voor spelers van Walking Football

Dertig spelers van Walking Football Ridderkerk hebben op 7 maart een bezoek gebracht aan Van Gelder Groente en Fruit.

Bij het bedrijf op Nieuw Reijerwaard kregen de seniorvoetballers van leefstijlsoach Cathy van Es (Facet Ridderkerk) voorlichting over gezonde voeding. Een waardevol verhaal volgens bestuurslid Wim de Jong: “Een duidelijke uiteenzetting met goede tips over voeding. Ook belangrijk voor onze deelnemers die allemaal tussen de 60 en 82 jaar zijn. Niet alleen bewegen, maar ook op de voeding letten.”
Aansluitend werd de groep door Joyce Groeneweg, eventmanager bij Van Gelder, rondgeleid door het bedrijf. “Prachtig toch dat zo’n bedrijf in Ridderkerk klein is begonnen en is uitgegroeid tot een grote speler in deze sector” reageerde Dirk Plaisier enthousiast.
Het bezoek werd afgesloten met een heerlijke, maar vooral een gezonde lunch.

Van Gelder wint tweede paaswedstrijd

Jan van Gelder heeft de tweede wedstrijd van de paasserie van ERHV De Waal gewonnen. Hij sleepte de winst binnen met een vangst van twee kilo en 110 gram. Het liet daarmee Gert v.d. Padt, winnaar van vorige week, ruim achter zich. Hij werd tweede met 610 gram.