Bij de start van het seizoen direct in de prijzen
Bij de start van het seizoen direct in de prijzen Foto:

Wedstrijdteams Upstairs Dance & Fit in de prijzen

De wedstrijdteams van Upstairs Dance & Fit (UDF) uit Ridderkerk hebben op zondag 12 februari en 12 maart deelgenomen aan wedstrijden van de organisatie Shell we Dance. Bij beide wedstrijden mochten de eerste successen van dit seizoen gevierd worden.

Dit seizoen zijn er vier wedstrijdteams van UDF in verschillende leeftijden. Voor Little United, het jongste team van Upstairs, was de seizoenstart spannend. Zij dansten hun eerste wedstrijd en dit ging al supergoed. De overige teams hebben iets meer ervaring en deden zelfs mee voor de prijzen.

Eerste bekers
Bij de eerste wedstrijd ging UDF met twee bekers naar huis. De waardering voor het optreden van United 2 was goed voor de bronzen beker. De score van United 3 was nog hoger en goed voor en de zilveren beker.

Afgelopen zondag (12 maart) konden er wederom twee bekers meegenomen worden naar Ridderkerk.
Dit keer was er een prachtige eerste plaats voor  United 1. De dansers van United 2 zagen zich weer beloond met een derde prijs. Voor alle teams van Upstairs een mooie start van het seizoen en veelbelovend voor de komende wedstrijden.