Bloemen voor het echtpaar Van der Ent
Bloemen voor het echtpaar Van der Ent Foto:

Voorlichting over slapen met oefentherapeut

Ridderkerk Langer Gezond organiseert op vrijdag 24 maart van 10.00 – 12.00 uur een interactieve voorlichting over slapen. Deze ochtend wordt gegeven in samenwerking met Morgana Goed & Gezond Slapen uit Hendrik-Ido-Ambacht. Ook slaapoefentherapeut Aadje Faassen zal aanwezig zijn. Er zal worden duidelijk gemaakt waarom goed slapen belangrijk is en hoe men dit kan bereiken. Met een eigen “Slaap DNA” kan men een weloverwogen keuze maken over een goede slaapkamerhygiëne. Ook zijn er bij de voorlichting demonstratiemodellen van matrassen en bedbodems, kussens en dekbedden. De slaapvoorlichting is van 10.00 tot 12.00 uur in WVC Bolnes aan de Noordstraat 22a. De voorlichting is gratis. Aanmelding vooraf wordt op prijs gesteld: info@facetridderkerk.nl of 0180-432350.

Klaverjasmarathon voor koppels in Bolnes

Klaverjasvereniging “De Laatste Slag” organiseert op zaterdag 1 april een Koppel Klaverjasmarathon in Bolnes. Op deze kaartdag worden tussen 9.30 en 17.00 uur zeven partijen van zestien beurten gespeeld. Direct na afloop is de prijsuitreiking. Het inschrijfgeld is € 9,50 per persoon, inclusief lunch. Wie mee wil doen kan voor inschrijving contact opnemen met Jan van der Sluijs: 0180-410975 of sluis@kpnplanet.nl. De deelnemers van de marathon moeten op de ochtend om 9.15 uur aanwezig zijn in de zaal van WVC Bolnes aan de Noordstraat 255a.

Felicitaties voor zestigjarig echtpaar

Burgemeester Attema was maandagmiddag in Slikkerveer op felicitatiebezoek bij het diamanten echtpaar Van der Ent-van Vlaardingen. Zij zijn op 27 februari 1963 getrouwd in Schiedam, waar ze tot 1979 woonden. Ze verhuisden naar Slikkerveer, waar de heer Van der Ent zich vestigde als zelfstandig fietsenmaker. Hij stond hier in zijn werkplaats tot 2000. In de Schiedamse jaren bouwde Van der Ent nieuwe fietsen voor een grossier en had hij het beheer van de fietsenstalling van Wilton Feijenoord. Hij had er ook 450 bedrijfsfietsen in onderhoud en bouwde fietsen in de kleuren van de werf.