Korendijks mannenkoor zingt op 5 mei in Ridderkerk

Oranjezangavond in de Ichthuskerk

Al jarenlang wordt er in de Ichthuskerk in Ridderkerk-Drievliet een Oranjezangavond georganiseerd. Dit jaar vindt die avond plaats op vrijdag 5 mei 2023.

Tijdens deze koor- en samenzangavond zingen Mannenkoor Tehillim en het Korendijks Mannenkoor onder leiding van Marien Stouten. Muzikale ondersteuning is er van Corné van der Giessen (panfluit) en Jan Peter Teeuw (orgel). De opening en sluiting wordt verzorgd door ds. E. de Mots.

Vaderlandse liederen

Op het programma staan uiteraard veel vaderlandse liederen. Daarnaast klinkt er koorzang, zijn er instrumentale intermezzi en is er veel samenzang. De avond wordt geëindigd met het zingen van het Wilhelmus.
De avond begint om 19.30 uur. De deuren van de kerk aan het Vlietplein gaan een halfuur voor aanvang open.
De toegang voor deze zangavond is gratis. Wel wordt er bij de uitgang een collecte gehouden die na aftrek van de onkosten bestemd is voor het actiecomité ‘Hoop voor Kinderen’. Jong en oud van harte welkom.