Dany Keys (foto Saskia Zeller)

Dany Keys live bij Back to the ‘80s, ‘90s & ‘00s

RIDDERKERK - Op zaterdag 13 mei klinken in De Loods in Ridderkerk weer de lekkerste hits uit de jaren ‘’80, ‘90 en ‘00 met de meest legendarische hits uit deze decennia. Deze editie van “Back to…” is er ook een gastoptreden van Davy Keys.

Keys is een muzikale duizendpoot en was voorheen de bandleider van verschillende grote Nederlandse artiesten. Met zijn eigen show bepaalt hij zingend en spelend van achter zijn keyboard de sfeer van de avond. Ondersteund door een drummer speelt hij de populaire en herkenbare hits, van toen tot nu! Deze muzikale cocktail is een garantie op succes tijdens deze ‘80, ‘90s & ‘00s-party!

DJ GJ
Natuurlijk mag deze avond ook DJ GJ niet ontbreken achter de draaitafels. Herinner je je nog de tijd dat je los ging op Madonna en Michael Jackson? Of dat je voor het eerst de Spice Girls hoorde? GJ draait het allemaal! Om het feest compleet te maken is ook de verlichtte dansvloer aanwezig voor het echt disco gevoel! Alsof de dansfeestjes van toen nooit zijn weggeweest.

De deuren van De Loods aan de P.C. Hooftstraat 4a gaan voor deze avond open om 20.30 uur. Het feest duurt tot 01.30 uur. Er geldt een minimumleeftijd van 21 jaar. Kaartjes kunnen online gekocht worden via: www.deloodsridderkerk.nl.