Training voor de jeugd bij HC Ridderkerk

Quooker sponsort Hockeyclub Ridderkerk

RIDDERKERK - Het tweede seizoen van Hockey Club Ridderkerk is bijna achter de rug en inmiddels is het ledenaantal van HC Ridderkerk fors gegroeid. Waar er vorig jaar met één jeugdteam werd deelgenomen aan de hockeycompetitie zijn dit er inmiddels al drie jeugdploegen in actie.

Gezien deze mooie groei is elke financiële steun voor de club van harte welkom. Het bestuur dan ook erg blij dat de jonge vereniging Quooker heeft mogen verwelkomen als sponsor.
“Het is goed om te zien dat ook het Ridderkerks bedrijfsleven het belang ziet van sportende kinderen. Mede door de financiële steun van Quooker is het voor Ridderkerkers mogelijk om in eigen dorp hockey in verenigingsverband te beoefenen” zegt voorzitter Karin Kayadoe.

Minimapas
Bij de Ridderkerkse hockeyvereniging vindt men dat hockey voor elk kind bereikbaar moet zijn. Daarom heeft HC Ridderkerk zich, met ingang van deze maand, aangesloten bij de aanbieders op de Minimapas.
Elk kind kan sowieso drie keer gratis meetrainen om te kijken of deze sport echt leuk gevonden wordt. Wel even aanmelden natuurlijk, dat kan middels de contactgegevens die op de website www.hcridderkerk.nl staan.

Trainers welkom
Steeds meer kinderen die hockeyen vraagt natuurlijk ook extra begeleiding. Daarom zijn de club dringend op zoek naar trainers/begeleiders. Mede door de financiële steun van Quooker kan men de trainers een leuke vergoeding bieden. Wie een training kan en wil geven is van harte welkom voor een kennismaking en kan contact opnemen met Saskia Hoekveen: 06 5745 3792.