Trots op de behaalde certificaten
Trots op de behaalde certificaten Foto:

Tevreden na examens bij Kicks

Vorige week zijn er acht examens afgenomen bij Stichting Kicks aan de Kerkweg 291D te Ridderkerk.. De examens werden afgenomen voor verschillende niveaus binnen Kun Tao en kickboksen. De examinatoren waren zeer tevreden over de prestaties van de in totaal 51 deelnemers.

De sportschool van Kicks biedt verschillende trainingen aan op het gebied van zelfverdediging en boksen. Op maandagen worden de trainingen Kun Tao gegeven. Deze vechtsport is nog niet zo bekend in Nederland, maar stijgt snel in populariteit. Kun Tao is een Chinese vechtsport die zich richt op de ontwikkeling van de geest en het lichaam. Tijdens de trainingen worden er diverse oefeningen gedaan om de spieren te versterken en de flexibiliteit te verbeteren. Kicks is een plek waar mensen van alle leeftijden en niveaus welkom zijn. Ook volwassenen kunnen terecht voor een goede work-out en het leren van een vechtsport. Het is een veilige en gezellige omgeving waar respect en discipline hoog in het vaandel staan.

Stichting Kicks biedt de volgende lesmogelijkheden voor de jeugd:
Maandag: Kun Tao 19:00 uur tot 20:00 uur
Dinsdag: Kickboksen 18:30 uur tot 19:30 uur