De Pluktuin aan de Bosstraat komt weer tot bloei

Lentefair in pluktuin aan Bosstraat in Bolnes

RIDDERKERK - Op zaterdag 13 mei is er een mini lentefair in Pluktuin Bloemmee in Ridderkerk-Bolnes. Groot en klein is welkom in de tuin aan de Bosstraat tussen 11.00 en 16.00 uur.

Een dag voor moederdag kan men hier bij de kraampjes een leuk cadeautje scoren. Er is verkoop van eenjarige- en vaste planten, dahlia’s, boemzaden, tuin- en woondecoraties en meer. Nu de dagen weer langer worden komt ook de pluktuin weer tot bloei. Er bloeit nog niet genoeg om van te plukken, maar men kan van de ontluikende natuur genieten. Ook kan men in de tuin vrolijke loopeenden en schaapjes ontmoeten. Kinderen kunnen wat leuks komen knutselen. Men kan er in de tuin lekker bij gaan zitten met een kopje koffie van barista Nikita van Kiets Taste, al of niet in combinatie met een stukje taart of smakelijke sandwich. Bezoekers van de tuin kunnen parkeren aan de Donckselaan.