Kerk op schootdienst met Dominee Beer

RIDDERKERK - Op zondagmiddag 21 mei is er een “kerk op schootdienst” in de Christus is Koningkerk in Slikkerveer. Deze dienst is speciaal voor kinderen in de leeftijd van 0 t/m 5 jaar.

Het is een miniviering in de kerk samen met Dominee Beer. Centraal staat het verhaal over Abraham. Baby’s, peuters en kleuters kunnen dit Bijbelverhaal samen met hun (groot)ouders met alle zintuigen beleven.

Het verhaal wordt verteld, afgewisseld met liedjes, ( op bekende peutermelodieën) en belevingsgerichte activiteiten. Kinderen maken zo op een speelse manier kennis met de kerk en de bijbel. Lekker bij pappa, mamma/ opa of oma op schoot of op een eigen stoel, het kan allemaal. De kerk op schootdienst is van 15.30 tot 16.00 uur in de kerk aan de Juliana van Stolbergstraat (bij de hoek van het Dillenburgplein). Gevraagd wordt om alle kinderen een rugtasje mee te laten nemen.