Het Ridderkerkse COV-koor gaat zich voorbereiden op "Nine Lessons of Carols"
Het Ridderkerkse COV-koor gaat zich voorbereiden op "Nine Lessons of Carols" Foto:

C.O.V. “Ridderkerk” houdt open repetities

Op 18 februari jl. had de Christelijke Oratorium Vereniging ‘Ridderkerk’ een prachtig concert waarin het oratorium ‘Elias’ werd uitgevoerd. Publiek, orkest én het koor waren heel enthousiast over deze uitvoering en met veel plezier is het COV-koor nu begonnen met het instuderen van een nieuw werk en wel ‘The Passion of Christ’ van Arthur Somervell. Een passiestuk dat het oratoriumkoor op 9 maart 2024, dus in de passietijd, hopen uit te voeren.

Nine Lessons of Carols

Dit jaar hoopt het koor op 16 december ‘Nine Lessons of Carols' uit te voeren. Nieuwe leden kunnen meedoen aan de repetities. Ter kennismaking heeft het koor open repetitieavonden op 31 mei, 7 juni en 14 juni. Belangstellenden kunnen dan om hun gemak kijken op het zingen bij dit koor aanspreekt. De repetities zijn wekelijks in de Levensbron (Jan Luykenstraat 10) op woensdagavond van 19.45 tot 22.00 uur onder leiding van dirigent André Vis. Voor meer informatie kan men contact opnemen met voorzitter Marianne Nijman: 0180-424844 of secretaris Hennie Schreuder: 06 2092 3691.