Een grote keus aan cadeautjes voor de vierdaagse
Een grote keus aan cadeautjes voor de vierdaagse Foto:

Eindbeloningen van eigen makelij bij Sanders-Bolnes

Volgende week is de Avondvierdaagse van Ridderkerk. Bij Sanders-Bolnes is men er al helemaal klaar voor. In de winkel van Sanders vindt men de grootste collectie eindbeloningen voor de wandelaars en cadeautjes die gegeven kunnen worden bij andere evenementen of geslaagde examenkandidaten. Het zijn allemaal eigen creaties voor jong en oud, met leuke presentjes en in allerlei prijsklassen.
Sanders-Bolnes is ook hét adres voor leuke cadeaus in diverse thema’s. Voor het versieren van een leuk feestje is er een grote collectie slingers en helium ballonnen in vele kleuren. In de ook met kaarten rijk bedeelde winkel vindt men tevens een volledig postkantoor, een oplaadpaal voor de OV-chipkaart en een geldautomaat voor het opnemen en het storten van contant geld. Sanders-Bolnes is gevestigd in winkelcentrum De Werf aan de Amerstraat.

Ukkie Drive-In in Bibliotheek Ridderkerk

Op donderdag 25 mei start de bibliotheek in Ridderkerk weer met de Ukkie Drive-In. Deze activiteit voor baby's en peuters is van 10.30 tot 11.30 uur. Deze ochtend gaat men aan de slag met het maken van een stamboom. Met vingerverf worden handjes gestempeld. Toegang is gratis en vooraf aanmelden hoeft niet.