Harpe Davids hoopt op versterking van het harmonieorkest
Harpe Davids hoopt op versterking van het harmonieorkest Foto:

Harpe Davids wil nieuwe leden

De Ridderkerkse Chr. Muziekvereniging Harpe Davids is op zoek naar muzikanten die het orkest willen komen versterken.

Welkom zijn muzikanten die nu actief zijn en mensen die vroeger een instrument hebben bespeeld en dit weer willen oppakken.
Wie trompet, alt saxofoon, hoorn, klarinet, bastuba of een ander instrument bespeelt dat in een harmonieorkest aanwezig is, mag zich bij de muziekvereniging melden.

Instrument in bruikleen

Wie weer graag muziek wil maken, maar geen instrument meer heeft kan dit aan Harpe Davids laten weten. Vaak kan de vereniging een instrument regelen dat in bruikleen gebruikt kan worden.
De repetities van Harpe Davids zijn wekelijks op maandavond van 19.30 tot 22.00 uur in het muziekgebouw aan de Kerkweg 80 in Ridderkerk.
Belangstellenden zijn er ter kennismaking van harte welkom.
Voor meer informatie kan men mailen naar: info@harpe-davids.nl.