Allin-music komt op locatie uitzenden in Rijsoord
Allin-music komt op locatie uitzenden in Rijsoord Foto:

Live bij Roparun door Rijsoord

Op maandag 29 (Tweede Pinksterdag) komen teams van de RoPaRun weer door Ridderkerk. Deze doorkomst wordt  traditiegetrouw op het Koningsplein met veel muziek omlijst. Hessel Wijkstra van Radio.NL zal er 's middags zijn programma "Op Volle Kracht" presenteren.

Tot een aantal jaar geleden was de passage van de Roparun ook in Rijsoord een mooi feest . Dat feestje op de hoek van de Lagendijk/Rijksstraatweg is om verschillende redenen weggevallen.
Vorig jaar heeft het team van Allin-mucis.nl een live radio-uitzending gemaakt van de doorkomst aldaar. Zij hebben toen besloten dat het feestje in Rijsoord terug gebracht moet worden.

Jeffrey Muller

Dat gaat aanstaande maandag dus ook gebeuren . Allin-music maakt dan niet alleen een radio-uitzending. De radiomakers zullen er ook staan met een muziek set. Wethouder Fleur Stip komt om 10.00 uur het feestje officieel openen. Op dat tijdstip start ook de live uitzending die te beluisteren is via internet . De Ridderkerkse zanger Jeffrey Muller komt deze dag ook optreden .

Iedereen in Rijsoord wordt van harte uitgenodigd om het feestje mee te komen vieren en de Roparunners aan te vuren.  De locatie is onveranderd: de Lagendijk/Rijksstraatweg ter hoogte van restaurant Bardot. Het team van Allin-music.nl hoopt op een grote opkomst “omdat de lopers en vrijwilligers van de Roparun een mooie doorkomst verdienen.”