Arnold en Petra Simonse serveren weer bij De Heul
Arnold en Petra Simonse serveren weer bij De Heul Foto:

BBQ burgers bij Terras De Heul

Maandag 29 mei (Tweede Pinksterdag) wordt er bij Terras De Heul aan de Kerkweg 217 in Ridderkerk weer een gezellig evenement georganiseerd. Men kan op deze unieke locatie heerlijk op het terras genieten van een drankje, biertje of wijntje, terwijl er ondertussen hamburgers worden gebarbecued. Ook kan men tosti’s of pizza’s bestellen. Dit alles tegen leuke prijzen. Verder zal er muziek gedraaid worden. Gastheer en gastvrouw Arnold en Petro Simonse heten de bezoekers welkom van 13.00 tot 22:00 uur. Tip: kom op de fiets!

Intuïtief werken met acrylverf

Op woensdag 31 mei presenteert de Stichting Wijkactiviteiten Slikkerveer een workshop “Intuïtief Schilderen”. Deze workshop is van 19.30 tot 21.30 uur in het wijkcentrum aan de Reijerweg 62. Ervaring met schilderen is niet nodig. Er wordt met acrylverf vanuit het gevoel gewerkt, waardoor met willekeurige vormen een schilderij ontstaat met vaak verrassend herkenbare dingen.
Deelname aan deze avond kost € 17,50, inclusief materiaal. Aanmelden kan via: info@sws-slikkerveer.nl met vermelding van naam en adresgegevens.