Naast speelgoed zijn ook schoolspullen welkom bij De Verjaardagstas

Schoolspullen gevraagd voor De Verjaardagstas

RIDDERKERK - De Speelgoedbank Ridderkerk maakt Verjaardagstassen voor kinderen die opgroeien in een huishouden met een laag besteedbaar inkomen waaronder de kinderen van de Voedselbank. Ongeveer 500 kinderen ontvangen op hun verjaardag een Verjaardagstas. Voor de kinderen tot en met 12 jaar is er een volle tas met mooi ingepakte tweedehands en nieuwe kadootjes en voor de oudere kinderen is er een tas met een kadobon en chips.

Schriften en pennen
De Speelgoedbank is voor de Verjaardagstassen op zoek naar nieuwe schoolspullen. Er is een tekort aan kleine en grote schriften met lijntjes en ruitjes, etuis, pennen en stiften, markers enz. De vrijwilligers van de Speelgoedbank hopen dat mensen schoolspullen voor hen willen inkopen of voor hun verjaardag willen vragen en dan willen doneren. De artikelen worden ingezameld bij de Kledingbank aan de Dr Colijnstraat 40 in Ridderkerk.
Voor meer informatie of het aanmelden van kinderen voor De Verjaardagstas kan men bellen of appen naar 06 4438 2705