Danny Paludanus wist weer te scoren
Danny Paludanus wist weer te scoren Foto:

Bolnes niet in problemen

Onder leiding van de internationaal erkende scheidsrechter Panagiotis Panagakos uit Griekenland speelde Bolnes afgelopen zaterdag thuis tegen vv Sportief. Uit werd een moeizame overwinning geboekt, maar nu ging het de koploper beter af.
Na vijf minuten kon de 1-0 worden gevierd. De thuisploeg kreeg een strafschop na een overtreding op Daley Hilkemeijer en Michael Navajas-Sanches maakte vanaf de stip geen fout.
Sportief wist aanvallend geen vuist te maken, terwijl Bolnes bleef zoeken naar mogelijkheden om de voorsprong uit te bouwen. Die 2-0 stond na de 30ste minuut op het bord. René Wilting stelde Danny Paludanus in staat om te scoren. De ‘trots van Nieuwerkerk' toonde na dit doelpunt wat emotie, aangezien de aanvaller al zestien wedstrijden het net niet wist te vinden. Ook na rust was Bolnes de dominante ploeg. Hilkemeijer maakte er 3-0 van uit een scrimmage en Ayrton Frans scoorde fraaie uit een voorzet van Paludanus. Het werd daarna wat slordiger, waardoor Sportief vaker over de middenlijn kon komen. Het kostte Bolnes een tegentreffer. Joel Verkerk speelde de met een stijve nek kampende doelman Maasbach door de benen. De wedstrijd werd afgesloten met een prachtige combinatie door het centrum van Sportief, die Jailson Dos Santos bekroonde met een uitmuntend schot in de kruising, waarmee de eindstand op 5-1 werd gezet.