Rene Bolte werd in het zonnetje gezet
Rene Bolte werd in het zonnetje gezet Foto:

Harmonie wil 'goede rommel'

Ook dit voorjaar wordt er weer een grote rommelmarkt gehouden bij muziekvereniging Harmonie Slikkerveer. Deze rommelmarkt zal plaatsvinden op vrijdag 10 mei van 18.30 tot 21.30 uur en zaterdag 11 mei van 9.30 tot 16.00 uur.
Het verzamelen en ophalen van de nog goede en bruikbare spullen is gestart. Daarom vragen de leden van de ‘Harmonie’ u aan hen te denken. Alle nog goed bruikbare spullen zijn welkom.
Artikelen voor de rommelmarkt kunnen bij het muziekcentrum aan de Prinsenstraat worden afgegeven op maandag- en dinsdagavond van tussen 19.00 en 22.00 uur en op donderdag van tussen 20.00 en 22.00 uur. Indien het niet mogelijk is om de spullen zelf te komen brengen kan men na 14.00 uur contact opnemen met via 0180-418072 voor het maken van een afspraak voor ophalen. De jaarlijkse rommelmarkt is een belangrijke inkomstenbron voor de Slikkerveerse muziekvereniging. Voor een goed resultaat zijn veel goede spullen nodig.

Reünie voor personeel van De Jong Intra Vakanties

Op donderdag 13 juni wordt er een reünie gehouden voor oud medewerkers van De Jong Intra Vakanties en De Jong Intratours. Er kan op deze dag met de vroegere collega’s worden bijgepraat tussen 18.00 en 22.00 uur.
De locatie van de reünie wordt bepaald op basis van het aantal aanmeldingen. Zo goed als zeker wordt het een plek in Ridderkerk. De Jong Intra begon in 1972 als touroperator in Rotterdam, maar is al vele jaren gevestigd in Ridderkerk. Er zijn inmiddels meer dan honderd aanmeldingen bij de organisatie van de reünie  ontvangen na oproepen op social media en reisbizz.nl. Wie dit heeft gemist kan zich nog tot uiterlijk 1 april (geen grap) aanmelden via: www.reunie-dejongintra.nl.

Veertig jaar bij De Schouw

Schoonmaak & Schoorsteenvegersbedrijf De Schouw in Ridderkerk heeft donderdag 22 maart jl. Rene Bolte in het zonnetje gezet i.v.m. zijn 40-jarig dienstverband.
Namens Hans, Tineke en huidige directeur Perry Freriks ontving de jubilaris een passend cadeau en bloemen. Rene is nog niet gestopt, dus de klanten kunnen Rene nog steeds aantreffen voor werkzaamheden.