Doe mee aan ‘Het Zangtalent van Ridderkerk’

RTV-Ridderkerk gaat dit voorjaar op zoek naar ‘Het Zangtalent van Ridderkerk’. Via een leuke wedstrijd voor zangeressen en zangers uit Ridderkerk en omgeving wordt er op zoek gegaan naar talent, dat zich in de kijker wil zingen. Op zondagmiddag 14 april vindt de voorronde plaats in de studio van RTV-Ridderkerk. Op zondagmiddag 12 mei wordt de finale gehouden in De Loods.
De wedstrijd biedt een platform voor getalenteerde zangers om hun vaardigheden te laten zien en hun passie voor muziek te delen met een breder publiek. De wedstrijd verwelkomt deelnemers vanaf 18 jaar oud die in Ridderkerk of omstreken wonen of werken. Of je nu een doorgewinterde performer bent of net begint met het verkennen van je zangtalent, deze wedstrijd biedt een kans voor iedereen om te schitteren.

Juryleden

Zangtalenten kunnen zich aanmelden via de website van RTV-Ridderkerk. Inmiddels is er al een aantal aanmeldingen binnen, maar kunnen zangtalenten zich nog aanmelden tot en met vrijdag 5 april. Op zondagmiddag 14 april word de voorronde gehouden in de studio van RTV-Ridderkerk aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1 in Ridderkerk. Op zondagmiddag 12 mei vindt dan de grote finale plaats in de grote zaal van eventlocatie De Loods. Op alle dagen wort gewerkt met een jury, die onder leiding zal staan van Hans Magito, voorzitter van RTV-Ridderkerk, maar ook bekend van AVRO’s TopPop Disco Show. Tijdens de voorronde van 14 april is de jury uitgebreid met de bekende Ridderkerkse artiesten Javi Escvalera en Emmy Eve.

Inschrijven

Ben je een zangtalent? Schrijf je dan nu in via het inschrijfformulier voor ‘Het Zangtalent van Ridderkerk’ op de website van RTV-Ridderkerk: www.rtvridderkerk.nl/talent. Deelname kost € 10. De talentenwedstrijd wordt georganiseerd door RTV-Ridderkerk in samenwerking met Promotis Entertainment en Facet Ridderkerk.

Israëlische rabbijn in Hendrik-Ido-Ambacht

HENDRIK-IDO-AMBACHT - De Commissie Kerk & Israël van de Hervormde gemeente te Hendrik-Ido-Ambacht organiseert in samenwerking met de Nederlandse werkgroep van de stichting Noam Eliëzer op maandag 15 april een avond met rabbijn Yitschak Naki uit Israël. Rabbijn Naki zal spreken over zijn stichting die arme gezinnen helpt in Jeruzalem, over de impact van de aanslag van 7 oktober en de oorlog die daarop volgde. Daarnaast zal hij zijn visie delen over de verhouding tussen christenen en het Joodse volk. De lezing wordt vertaald in het Nederlands. De avond vindt plaats in de Elimkerk aan de Jan Wissenslaan 7 in Ambacht. Aanvang 20.00 uur. Iedereen is welkom. In de pauze is er een collecte voor stichting Noam Eliëzer.