Puck Baier heeft voor de tweede keer de Burgerwissellijst gevuld

Trots op haar roots

RIDDERKERK - Voor de tweede keer staat er een werk van Puck Baier in de Burgerwissellijst bij grandcafé Burgerzaken. In de expositiekast toont de 17-jarige Ridderkerkse toont dit keer "My roots", een met acrylverf gemaakte voorstelling die ze maakte als KUBV (Kunst en Beeldende Vorming) opdracht. Ze moest hiervoor terug naar haar wortels en liet zich hiervoor inspireren door een Engelse afbeelding van een meisje met een kapmes en een rieten hoed. "Je ziet een meisje tussen de rijstvelden in Indonesië. Ik heb altijd veel waarde gehecht aan mijn familie en ik ben trots op mijn afkomst" aldus de maakster. Dit schilderij van 50x60 cm is te koop.
De Burgerwissellijst is een initiatief van de Kunstroute Ridderkerk in samenwerking met grandcafé Burgerzaken. De expositiekast geeft beginnende kunstenaars en creatieve hobbyisten de kans om hun werk aan groter publiek te tonen.