“Muzikaal feest aan de Maas” met vier concerten

Vele concerten en activiteiten zijn geannuleerd door alle maatregelen die genomen zijn vanwege het Coronavirus. Voor beroepsmusici en organisatoren zijn het moeilijke tijden. Ondanks dat de overheid versoepeling heeft gegeven sinds juni 2020, zien vele organisatoren het even niet zitten. Daarom heeft Flying Eagle oog voor organiseren op korte termijn een afwisselende zomerserie georganiseerd voor de komende maand augustus 2020 met een 4tal zomerconcerten in de Adriaen Janszkerk te Rotterdam-IJsselmonde.

Het eerste concert zal gegeven worden door Jan Peter Teeuw uit Ridderkerk. Hij zal afwisselend het orgel of vleugel bespelen samen met Corné v/d Giessen. Dit zal plaats vinden op zaterdag 8 augustus. Op zaterdag 15 augustus hoopt André van Vliet afwisselend het orgel of vleugel te bespelen en zal de bekende fluitist Severin van Dijk de dwarsfluit bespelen.
De echte orgelliefhebbers kunnen hun hart ophalen tijdens het derde concert op zaterdag 22 augustus. Dan hoopt organist Dirk Out het orgel te bespelen. Een divers programma met werken van Out zelf, Klaas Jan Mulder, Widor e.v.a.
Het slotconcert zal op 29 augustus gegeven worden door de pianist Jaap Eilander. Het programma bevat allemaal werken van J.S. Bach. Hij zal dan de vleugel bespelen. Alle concerten beginnen om 20.00 uur.

Kaartverkoop
In de Adriaen Janszkerk kunnen onder de huidige omstandigheden ca. 95 tot 100 personen in de kerk. Echter heeft de organisatie besloten om maximaal 80 personen toe te laten. Zo is men er zeker van dat iedereen op gepaste afstand van elkaar op een verantwoorde wijze een concert kan bezoeken.
Entree per concert is € 15 en kinderen t/m 16 jaar € 10. Het slotconcert is € 21,50 en kinderen t/m 16 jaar € 10,00. Bij dit laatste concert krijgt men de nieuwe cd Bach van Jaap Eilander gratis bij een bestelling van twee of meer kaarten voor volwassenen tegelijk. Voor meer informatie en kaarten reserveren kan via www.muzikaalfeest.nl