De kandidaten van de VVD zijn klaar voor de afrap

VVD Ridderkerk trapt campagne af

RIDDERKERK - De afgelopen maanden was de digitale campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen al in volle gang. Maar aankomende zaterdag 19 februari trapt de VVD Ridderkerk ook de fysieke campagne af op het Vlietplein. Om 11.00 uur zullen verschillende kandidaten van de partij in gesprek gaan met inwoners over wat er nodig is om te zorgen dat het goed blijft gaan in Drievliet en Ridderkerk nog toekomstbestendiger te maken.

Dit zal gepaard gaan met flyers en een leuke attentie voor de geïnteresseerde inwoners die langskomen op het plein. De kandidaten van de VVD Ridderkerk zullen te herkennen zijn aan de partijbutton en hun onafgebroken enthousiasme.

Kandidatenoverzicht
De komende weken is de VVD Ridderkerk nog veel vaker in alle wijken van Ridderkerk te vinden. Inwoners die nu al benieuwd zijn, kunnen alle standpunten en het kandidatenoverzicht vinden op de sociale mediakanalen, zoals Facebook of Instagram en een kijkje nemen op de website: Ridderkerk.VVD.nl.

Programma als luisterboek
Voor Ridderkerkers die slechtziend zijn of een voorkeur hebben voor luisterboeken, is het volledige verkiezingsprogramma nu ook te beluisteren op onze website!