Crea Café Oost

RIDDERKERK - Na de meivakantie opent het crea café weer haar deuren. Op maandagochtend 9 mei kan men binnenlopen tussen 9 tot 11.30 uur. Meer data voor het crea café zijn te vinden op www.wiewatwaarridderkerk.nl.

Men neemt zijn of haar eigen project en materialen mee. Denk aan naaien, macrameeën, speksteen bewerken, haken, borduren, kaarten maken… In het crea café mag het allemaal. De afgelopen weken zijn er al heel wat mooie ontmoetingen geweest. Toegang is gratis, consumpties zijn voor eigen rekening.

Trefpunt Oost, De Genestetstraat 2, Ridderkerk
Vragen via creacafeoost@gmail.com of loop binnen bij het Trefpunt.

Kringloop

Combineer het bezoek aan het crea café met een bezoekje aan de (kleinschalige) kringloopwinkel in Trefpunt Oost. De kringloop is elke werkdag open van 10 tot 15 uur.

Daarnaast zijn er nog veel meer creatieve initiatieven in Ridderkerk:
- Trefpunt Oost heeft ook een breiclub, elke eerste dinsdagochtend van de maand.
- Wijkcentrum West heeft de tweede vrijdag van de maand een breimiddag (ook haken en borduren mag) van 13.30 uur tot 15.30 uur.