Murphy McCoy speelt op 22 september in de studio van Radio Ridderkerk

Murphy McCoy speelt live in Bluezy

RIDDERKERK - De band Murphy McCoy speelt op donderdag 22 september in de studio van Radio Ridderkerk. De groep zal optreden in het programma “Bluezy”. Programmamaker en presentator Nico Bravenboer ontvangt de muzikanten in een rechtstreekse uitzending. Hij zal de band met een interview introduceren, waarna er live wordt gespeeld.

Murphy McCoy is een vijf mans formatie uit het Oosten van het Land met een voorliefde voor blues, funk en rock muziek. Liedjes van onder andere Danielle Nicole, Etta James, Kiss, Dee Dee Bridgewater, Sam Fish, Josh Stone, Hanna Boel en Mingo Fishtrap worden in een eigen Murphy jasje bespeeld en bezongen. De band bestaat uit: Bert van de Werfhorst (gitaar), Bert van Keulen (bass), Rob Telgenkamp (drums), Nico van Houten (keyboard/hammond) en zangeres Gwen Lemmens.
De uitzending van “Bluezy” begint na het nieuws van 20.00 uur. Publiek is vanaf 19.30 uur welkom in de kantine van de studio aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, via Ziggo Mediabox kanaal 912, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, T-Mobile kanaal 767, Tele2, Vodafone kanaal 2129 , via de RTV-Ridderkerk APP en de TuneIn app.