In I M PERFECT worden mensen gevolgd die op zoek zijn hun perfecte plek

Voorstelling van Building Arts

RIDDERKERK - Op maandag 12 december gaat de theatervoorstelling I M PERFECT - uitgesproken als I AM Perfect - in première in Theater het Kruispunt in Barendrecht. Diversiteit, kwetsbaarheid en perfectie staan centraal in deze nieuwe multimedia voorstelling van Stichting Building Arts uit Ridderkerk.

“Waarom is er die drang naar het zo perfect mogelijk presenteren van alles wat je doet? Dat is een psychische uitputtingsslag” zegt Marco van ’t Wout, theatermaker en directeur van Building Arts over de voorstelling: Het massaal willen voldoen aan de perfecte standaard leidt tot een collectieve onzekerheid. Dus, waarom doen we het? Waarom houden we dit “imperfecte’ systeem in stand?’

In de voorstelling I M PERFECT worden elf mensen gevolgd met ieder een eigen zoektocht naar hun perfecte plek. De voorstelling start op de vooravond van een nieuw project; Archipel. Een project waarin een nieuwe wereld wordt gebouwd en waar je als inwoner perfectie kan nastreven op je eigen manier en eigen voorwaarden. Een voorstelling omlijst met muziek en video, over wat er écht toe doet.

I M PERFECT speelt op 12 en 19 december om 20:00 uur in theater Het Kruispunt in Barendrecht. Een kaartje kost €10. Voor meer informatie of kaartjes: www.stichtingbuildingarts.nl