Verwarmfeestje bij Wooncompas goed bezocht

RIDDERKERK - Zaterdag 14 januari organiseerde Wooncompas samen met Energiebox en de Gemeente Ridderkerk een “Verwarmfeestje”.

Een praatje maken met een energiecoach, poffertjes eten met de wijkbeheerder of gezellig een bakkie koffie drinken met de overbuurvrouw? Tijdens het Verwarmfeestje in Ridderkerk was dit allemaal mogelijk! De geur van verse poffertjes, het geluid van live muziek, het opvallende koffiekraampje en een bakfiets vol met dekens trokken al snel de aandacht voor de ingang van de woonwinkel van Wooncompas. Een aantal huurders uit het centrum van Ridderkerk had een uitnodiging ontvangen om het Verwarmfeestje te bezoeken. Ze kregen daarbij de mogelijkheid om in gesprek te gaan met Energiebox, Wooncompas en de Gemeente Ridderkerk. Door middel van een praatplaat konden bewoners hun mening delen over de wijk. Ook konden ze met de coaches van de energiebox in gesprek voor tips om energie te besparen. Bij binnenkomst kreeg iedereen bij een Wijkwijzer mee met bespaartips en een overzicht van belangrijke contacten in de wijk.