Er werden pannenkoeken gebakken voor alle bewoners en de buurt

NL Doet bij Aafje Reyerheem

RIDDERKERK - Ook bij Aafje Reyerheem in Ridderkerk waren vrijwilligers zaterdag druk in de weer geweest met NL Doet. Drie vrijwilligers van de PVDA zijn samen met vrijwilligers van Reyerheem aan de slag gegaan voor het bakken van pannenkoeken.

Na de koffie werd het beslag gemaakt en gingen de pannen op het vuur. Rond de klok van 12 uur konden bewoners en een groep wijkbewoners aan tafel om te genieten van de pannenkoeken lunch. Ook was er gedacht aan de bewoners die liever op hun appartement eten. Daar zijn de pannenkoeken bezorgd, ingepakt om zelf te kiezen wanneer te eten. Het was een groot succes.
Om 14.00 uur gingen de deuren open van het maandelijkse Bruin Café van Reyerheem. Dit keer was het een extra feestelijke middag met een pub quiz. Onder het genot van een advocaatje, biertje, wijntje of sap was het nog een hele uitdaging de vragen te beantwoorden. Het was een gezellige strijd tussen de teams. Vanuit Aafje kijkt men terug op een zeer geslaagde dag: “Alle vrijwilligers die vandaag hebben geholpen om deze dag tot een succes te maken willen we dan ook hartelijk danken voor de inzet.”