Javi Escalera weer latin met P&E Project

RIDDERKERK - Afgelopen maandag kwam de nieuwe single “Daniel’s Corner (latin remix)” van P&E Project uit. Dit is een samenwerking tussen Hugo LeMar, Daniel Meijer en de Ridderkerkse zanger Javi Escalera.

Zij bundelden eerder hun krachten in 2013 voor de single “Perdido”, die dance en gypsy samenbracht. Daarna volgden verschillende Engelstalige nummers. Om het jubileum te vieren, is precies 10 jaar na Perdido, een nieuwe Spaanstalige single gelanceerd. De track is gebaseerd is op het instrumentale Daniel’s Corner dat in 2014 werd uitgebracht. Deze single werd geschreven rondom de bekende en getalenteerde saxofonist Daniel Meijer. Hij speelde ook zelf alle saxofoonstukken in, en doet dit nog steeds met veel plezier. Javi Escalera tekende voor de Spaanse tekst en de zang. Hugo LeMar maakte er een zomerse remix van. De verwachting is dat dit dansnummer deze zomer op menig feest, terras en strand te horen zal zijn.