Kennismaken met Het Anker in De Werf

RIDDERKERK - Op zaterdag 6 april presenteert Het Anker zich tussen 10.00 en 14.00 uur in het winkelcentrum van Bolnes.

Stichting Het Anker heeft een kringloopwinkel in het WVC Bolnes aan de Noordstraat. In het zelfde gebouw verzorgt het Anker ook wekelijks een wijkdiner. Om de week is op zaterdag een kinderbijbelclub in het verenigingsgebouw van de Boezemkerk en op zondag organiseert Het Anker een samenkomst in De Klinker.

Brocante

Om nog meer wijkbewoners met de activiteiten bekend te maken, zal het Anker zaterdag in De Werf aanwezig zijn met enkele kramen met brocante en andere kringloopschatten. Kinderen uit kunnen aan tafels aanschuiven om onder andere cakejes te versieren. En vanuit de fietskar wordt er koffie en thee geschonken.