Werk van Anneke Slagboom in de etalage

Kunstenaars presenteren zich met Kunstroute

RIDDERKERK - Op 20 en 21 april wordt de jaarlijkse Kunstroute Ridderkerk gehouden. Aan deze 31ste editie wordt meegedaan door 21 lokale kunstenaars en vier gastexposanten.

Een deel van de kunstenaars ontvangt de bezoekers thuis of in eigen atelier. Daarnaast zijn er vijf locaties waar meerdere kunstenaars hun werk presenteren. Deze clusterlocaties zijn Paviljoen Struis (De Schans 2), WVC Slikkerveer (Reijerweg 62), Artwork Ant (Schrijnwerkerstraat 1),De IJsvogel (Waalweg 9a) en De Oude Vlasschuur (Waalweg 37b). De Ridderkerkse Kunstroute is op zaterdag en zondag van 11.00 tot 17.00 uur.
Boekjes met alle te bezoeken adressen zijn te vinden bij de bibliotheken en digitaal op: www.kunstrouteridderkerk.nl.

In de etalage
In aanloop naar de Kunstroute heeft Anneke Slagboom haar kunst gebracht naar enkele etalages en andere adressen in Ridderkerk. Haar werk staat achter het glas bij Stolen Concept aan het Dillenburgplein en bij Mia’s Naaiatelier aan de Dr. Colijnstraat. Ook in het gemeentehuis en de Oudheidkamer zijn schilderijen van haar te zien.