Wethouder Henk van Os droeg de sleutel over

Wereldwinkel feestelijk van start aan Dillenburgplein

RIDDERKERK - De Wereldwinkel Ridderkerk is feestelijk van start gegaan op het Dillenburgplein.  De vertrouwde plek in het centrum van Ridderkerk is verruild voor de kiosk op het winkelplein van Slikkerveer.

Symbolisch werd vrijdagmiddag de sleutel door wethouder Henk van Os overgedragen aan bestuursleden van de Stichting Wereldwerk Ridderkerk. De gemeente is sinds vorig jaar eigenaar van de kiosk, die strategisch is aangekocht met het oog op de toekomstige reconstructie van het Dillenburgplein. De Wereldwinkel zal er nog zeker twee jaar in kunnen verkopen. De verhuizing naar de nieuwe locatie werd mede mogelijk gemaakt door de Stichting Fonobori, Johannes Stichting en de Stichting Irenefonds.