Nieuwe eigenaren willen “Yu Fong” vertrouwd houden

Nieuws

RIDDERKERK - Met een historie van ruim veertig jaar is “Yu Fong” het langst draaiende Chinees restaurant van Ridderkerk. Het echtpaar Lu nam anderhalve maand geleden dit Chinees specialiteitenrestaurant over. Ook zij willen met het beste vlees en verse ingrediënten zorgen voor kwaliteitsgerechten. “Dit moet een traditioneel Chinees restaurant blijven met alle gerechten die mensen van een Chinees restaurant kennen” aldus het horecapaar.

Gastvrouw Ting sluit zeker niet dat er smaakverschillen kunnen zijn in de voor de vaste klanten bekende gerechten. “Ook wij hebben een kok met heel veel ervaring in de keuken, maar iedere kok doet het toch weer op zijn eigen manier. Mensen moeten niet schromen om te zeggen hoe ze het liever hebben. Als men het te zout, te zoet of te zuur vindt horen we dat graag. Dat zijn de nuances en dat kunnen we aanpassen” zegt ze uitnodigend. Ze voegt eraan toe dat er naar wens ook volledig glutenvrije gerechten mogelijk zijn.

Voor de afhalers gehandhaafd is het keuzemenu. Dit biedt naast het kiezen van de losse gerechten de mogelijkheid voor het bestellen van drie gerechten voor 22 euro, inclusief bami, nasi of witte rijst. Er is een spaarkaart geïntroduceerd waarmee mee men voor 10 euro korting kan sparen. Ter kennismaking wordt er tot en met zondag 17 november 10% korting gegeven. Ook voor de eters in het restaurant gaat t/m 17 november 10% van de rekening af en krijgen alle gasten ook een gratis kopje koffie of thee. Blijvende korting van 10% is er voor 65-plussers die bij “Yu Fong” eten.

Catering is mogelijk voor zowel familie- als bedrijfsfeesten. Dit kan op verzoek verzorgd worden met verschillende Chinese hapjes tot en met een compleet verzorgd buffet. Er kan nu ook al gereserveerd worden voor de kerstdagen. Beide kerstdagen serveert “Yu Fong” een speciaal kerstmenu. De normale openingstijden van het restaurant aan het Dillenburgplein 8 in Slikkerveer zijn maandag t/m donderdag van 16.00 tot 21.30 uur en vrijdag t/m zondag van 12.30 tot 21.30 uur. Voor meer informatie en reserveringen: 0180-413147.