De band 4Tune speelt op zondag 4 juni in de Christus is Koningkerk
De band 4Tune speelt op zondag 4 juni in de Christus is Koningkerk Foto: ELC Smink

Dienst voor jongeren met de band 4Tune

RIDDERKERK - Op zondag 4 juni is er een jeugddienst in de Christus is Koningkerk in Slikkerveer. Muzikale medewerking aan deze samenkomst. verleent de band 4Tune.

De dienst is voorbereid door jong volwassenen uit de Christus is Koningkerk. Zij stellen de vraag over geloofsbeleving in deze tijd: “Tegenwoordig ‘moeten’ we zoveel en wordt onze tijd in beslag genomen door heel veel zaken. Hoe gaan we hiermee om, stress kan verlammend werken:
“Hoe vinden we hierin de balans en hoe ont-moeten we, om onze Heer te ontmoeten? Een prikkelend thema die raakt aan het dagelijks leven van velen!”

Gospelmuziek

De dienst wordt geleid door dominee Gerard van de Wetering. De muziek komt voor rekening van de band 4Tune uit Hardinxveld-Giessendam. Deze groep speelt gospelmuziek bij alle mogelijke gelegenheden. Me een breed repertoire kan er medewerking worden verleend aan jeugd- en trouwdiensten, sing-in’s, schoolvieringen en uitvaarten.
De dienst in de kerk bij het Dillenburgplein begint om 9.30 uur.