
Bingo bij RTV-Ridderkerk
AlgemeenRIDDERKERK - In de kantine van RTV-Ridderkerk wordt op dinsdag 30 juni weer bingo gespeeld. De maandelijkse bingomiddag biedt deelnemers kans op leuke en fraaie prijzen en wordt steeds op de laatste dinsdag van de maand gehouden.
Gerda Veerman en Yvet den Haan halen op 30 juni de bingomolen weer tevoorschijn. De bingo duurt van 14 tot 16 uur. Meespelen kan vanaf 5 euro.
Vanwege het beperkte aantal beschikbare plaatsen is vooraf aanmelden noodzakelijk. Dat kan bij Roelie ’t Jong via 06-55885980 of via roelietjong@gmail.com.

















