Afbeelding

Scootmobiel te water

Algemeen

RIDDERKERK - De politie trof op 22 juni aan het Westpad een scootmobiel in het water aan. Omdat onduidelijk was of zich nog iemand in het water bevond, werd de brandweer opgeroepen.

Na een eerste zoekactie door brandweerlieden in een waadpak kwam ook een duikteam ter plaatse op het fietspad langs de A16. Tijdens de inzet kwam informatie binnen dat eerder die dag een persoon onwel was geworden en met de scootmobiel het water was ingereden.

De betrokken persoon bleek zelfstandig uit het water te zijn gekomen en naar huis te zijn gegaan. De politie heeft dit gecontroleerd en trof de persoon thuis aan.

De brandweer heeft vervolgens de scootmobiel uit het water gehaald.

Advertenties uit de krant